İsimlendirmek


1997 yılından beri ofis kurmak, kapatmak, başka bürolarda çalışmak, arkadaşlarımla ortak proje yapmak, yarışmaya katılmak, yeni ofis kiralamak, gözyaşları içinde orayı boşaltmak, ara vermek, evden çalışmak, sonra yeni bir ofise taşınmak, yine taşınmak, yine taşınmak konularında epeyce uzmanlaşmış, hatta madalya alabilecek duruma gelmişim. Bu sefer, temizlik büyük oldu. Öğrencilik yıllarından beri biriktirmekte olduğum dergileri tek tek elden geçiriyorum, safraları atıyorum. Başkaları için küçük, benim için dev bir adım bu. Hala dağınıklık var, ama gelecekten umutluyum. Büyüdüğümde güzel bir ofisim olacak, hissedebiliyorum! Bir de isim konusunu güzelce halledebilsek!

Since 1997, which is 15 years, I have moved the office for 6 times. This time, we have again found a very nice space just around the corner of our house. Now, we are swiping the dust of the past, and it is very exciting!

Leave a Reply

